loading

چرا برون سپاری بازاریابی بهترین راهکار در این اوضاع اقتصادی است؟


این روزها شاید نگاه و امید به آینده بر اساس یک انتظار باشد. انتظار به عامل بیرونی . اینکه به فرض ترامپ پیروز می شود یا جو بایدن؟ اینکه در نهایت دلار سیر صعودی خود را ادامه می دهد یا بالاخره در سراشیبی می افتد؟
کسب و کار اما نمی تواند به امید این عوامل بیرونی بنشیند. باید منعطف باشد و در سریع ترین زمان به مشکلات اقتصادی، به جریانات اجتماعی به هر عامل فورس ماژوری واکنش نشان دهد. با روزگار جدید زاده از کرونا خو بگیرد و چهره جدیدی از خود را نشان دهد. تا بتواند به ادامه حیات امیدوار باشد.
در یک کسب و کار دارویی، برای شرکت تولید کننده و یا وارد کننده مهم ترین دغدغه باید دغدغه ی تامین محصول باشد. ملزومات تولید، مواد اولیه، نیروی انسانی و سرمایه مالی مورد نیاز باید در کنار یکدیگر و در زمان درست در دسترس باشند تا بتوان در این اوضاع اقتصادی به نیاز بازار پاسخ داد و منفعت لازم را کسب نمود.

پس چرا در بازاریابی نگاه به عامل بیرونی داشته باشیم؟


بازاریابی برون سپاری یا تشکیل تیم درون سازمانی؟
از آنجایی که همه تلاش های یک مجموعه با “فروش” محقق می شود و فروش نقش قلب تپنده آن مجموعه را ایفا می کند، باید با بازاریابی اصولی و علمی، پیوسته شریان لازم برای این قلب را فراهنم نمود. بازاریابی دارویی از تخصصی ترین و پیچیده ترین مدل های بازاریابی است. چرا که در این حوزه، قوانین سفت و سخت و همچنین ملاحضات اخلاقی بسیاری وجود دارد و به هر نحوی نمی توان از هفت آمیخته بازاریابی استفاده کرد و محصول را توسعه داد.

از طرفی تخصص لازم در این حوزه با توجه به نوپا بودن بازاریابی دارویی در ایران بسیار محدود است و کسب این تخصص در قالب تجربه زمان بر و پر هزینه است.

بازاریابی برون سپاری شده در چنین شرایطی 2 مزیت بزرگ را به ارمغان می آورد.
نخست سرعت رسیدن به هدف فروش را برای شما بیشتر می کند و دوم آنکه هزینه های جانبی نظیر بیمه و مالیات و هزینه های مربوط به استخدام و گرفتاری های این چنینی را به حداقل می رساند.
با بازاریابی برون سپاری شده، شما هدف مند تر در مسیر قدم بر میدارید و فرصت برای توسعه زیر ساخت های خود در تخصص اصلی تان که تولید و توسعه فرمولاسیون هست را خواهد یافت.

بازاریابی به روش آرگانو به عنوان خدمتی نوین از شرکت سورنا فارمد پویا فرصتی است تا کسب و کارهای دارویی برای محصولات خاص و نوپای خود، بتوانند برنامه ریزی دقیق تری داشته باشند و چرخه عمر محصول را با با اصول علمی و با نگاه به رسیدن به حداکثر فروش در کوتاه ترین زمان ممکن اما پایدار تجربه کنند.

با ما در آرگانو همراه باشید
www.argano.ir




دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =